måndag 29 januari 2007

Ingen Kan Efterfråga Annat än att vara glad

Fantastiska underbara Ingvar Kamprad! Hur många gånger jag än åker till IKEA finner jag alltid någonting nytt oumbärligt som jag inte visste att jag snart kommer sälja på lopperia.

Sen en fantastisk fanfar till mina vänner som stod ut med IKEA rundan, ffa tror jag den manliga delen av vänskapskretsen stod ut/ tog sig en liten öl vid hemkomsten.

Den kvinnliga delen av sällskapet (dvs 4- åringen och dennes ömma moder) tyckte nog att allt var som vanligt...

...man går lite grann...man granskar lite grann...man klämmer lite på någon matta här och någon tavelram där.

Samtliga i sällskapet måste räknas in utav den registerförandes 4-åringen (otaliga gånger, högröstat och ibland med namn som man inte visste att man hade vilket gör att uppropet måste upprepas: "-Är Stina här??? ... ÄR STINA HÄÄR???...Bra. Då skriver jag upp dej"), och då är det väl inte konstigt att det tappas en liten halsduk och delar av det planerade inköpet måste göras om efter att allt är betalt, eller hur?!?

Pusseri och pussera

Inga kommentarer: